Saturday, March 21, 2009

salamm....

erm, akHir nye dpt jgk aku b'peluang menulis kat blog ku sndiri...huhuh
sebelum ni aku xpunyer kesempatan tuk tulis kat cni....
blogg aku ni masih lg dlm renovation...heheh....al-maklumla aku baru lg m'activekn blog ni...before this aku ade jgk cuba2 wat blog kat friendster.... tu pn xbnyk bleh edit....sbbnye mase mmg jeles tul ngan aku....heheh....sejak2 aku memasuki alam pekerjaan ni, aku mmg cbuk...sampai kdg2 xde mase tuk kuar jln2 b'sama ngan kwn2....lau mase blaja dulu, asal weekend jer, aku bleh kuar jln2 or window shopping ngan kwn2.... tp apa pun, bnyk jgk pengalamn yg aku dpt sepanjang aku kat skolah STAM....ade pengalaman yg manis m'cuit hati ngan telatah murid2 n xt'lepas jgk dari ujian n cabaran yg agak sedey m'guris hati ku.huhu...wlu di mana pn kite, kite xkan t'lepas dari ujian n cabaran dlm kehidupan ini...yg membezakan kita, how we handle it...right...=)