Wednesday, March 17, 2010

errmm....don't like feel like this....

ermm....don't know y feel like this..xsuke nyer bila hati xtenteram...miss my home..rndu kat ummi...dh 2 mgu xbalik umah...ni sbb tiap2 mgu slalu balik..then tb2 xbalik..rase rindu yg amat kat ummi....miss u so much my mum...huhuhu....call sudah...tp xhlg2 gak rindu ni...huhuhu...hope everything ok at my home...

x-tually aku tgh menyiapkn 'my proposal project'...tp tu la prasaan yg xsedap ini m'ganggu ketenteraman jiwa...so,  t'pakse stop kejap wat proposal bile dh kekeringan idea...
ya Allah...plz put me inside of You and hope this feeling will stop by remember YOU....
at this time like this...i like 2 hear the Song of  "the rest of my life" from maher zain were remind me that Allah alyws be wif us in whatever we do, feel...thanks Allah alwys beside me....
i'll stop here...mayb i'll write back here next time....insyaAllah...^_^